MLL Kankaanpää

Kankaanpään yhdistys on perustettu vuonna 1926 ja se toimii Kankaanpään kaupungin alueella. Yhdistyksen toiminta käynnistettiin uudelleen helmikuussa 2013 sen oltua tauolla vuoden 2007 tienoilta lähtien.

Kankaanpään yhdistys on järjestänyt ja ollut mukana järjestämässä vuosittain erilaisia tapahtumia niin lapsille kuin lapsiperheillekin. Tätä perinnettä kunnioittaen jatkamme toimintaamme ja otamme mielellään vastaan uusia ehdotuksia sekä ideoita, joita haluaisitte oman MLL -paikallisyhdistyksen toteuttavan toiminnassaan.

Tapahtumista ilmoitetaan mm. Kankaanpään Seudun yhdistystoiminta-palstalla, Facebook -sivuillamme MLL Kankaanpää sekä tapahtumakalenterissa.

Toimintaamme ja tapahtumiimme ovat kaikki lämpimästi tervetulleita.

Päämäärät

• lapsi on osallinen ja näkyvä yhteiskunnan jäsen

• jokaisella lapsella on hyvä, onnellinen ja turvallinen kasvuympäristö

• vanhemmuus ja yhteinen kasvatustyö saavat arvostusta ja tukea