Jäsenyys

Jokaisella lapsella on oikeus hyvään lapsuuteen ja meillä aikuisilla on mahdollisuus luoda se!

Tule mukaan vaikuttamaan lasten ja perheiden hyvinvointiin, yhdessä saamme enemmän aikaiseksi!

Tärkeää työtä lasten ja lapsiperheiden parissa voi tukea monella tavalla.

• voit lahjoittaa
  • liittyä jäseneksi
  • osallistua vapaaehtoisena innostavaan toimintaan

Löydä oma tapasi osallistua ja mahdollistaa toimintamme myös tulevaisuudessa. Osallistuminen toimintaan ei edellytä yhdistyksen jäsenyyttä, mutta jäsenemme mahdollistavat yhdistyksen toiminnan.

Jäsenmaksut

- Jäsenmaksu on 25e / vuosi

- Alle 18-vuotiailta emme peri jäsenmaksua, muistathan ilmoittaa lapsesi myös jäseneksi yhdistykseen

- Etsimme kannatusjäseniä paikallisista yrityksistä Kankaanpäässä. Kannatusjäsenen vuosimaksut ovat 30e / 60e / 100e

Jäseneksi liityt helposti netin kautta:

Liittyminen onnistuu kätevästi alla olevan linkin kautta. Jäsenmaksun voi maksaa heti liittymisen yhteydessä verkkopankissa tai tilaamalla laskun sähköpostiisi.

Kankaanpään yhdistys löytyy postinumerolla 38700 tai kirjoittamalla Kankaanpää paikkakunnaksi.