Paikalliset jäsenedut

Postelli tarjoaa MLL jäsenkorttia näyttäville -10% alennuksen kahvilan tuotteista, ei koske tilaustuotteita.

Satakirja tarjoaa MLL jäsenkorttia vastaan -10% lasten ja nuorten hyllyssä olevista kirjoista.

Team Sportia tarjoaa MLL jäsenkorttia vastaan -10% normaalihintaisista tuotteista.

Moda Muotikulma tarjoaa nuorille MLL jäsenkorttia vastaan hupparit, swetarit ja t-paidat - 10% normaalihintaisista tuotteista.

Optikko Kangasniemi tarjoaa MLL jäsenkorttia näyttäville -15% lasten aurinkolaseista.

Kello ja Kulta Kangasniemi tarjoaa MLL jäsenkorttia näyttäville -10% normaalihintaisista lasten ensikelloista (sovitut merkit)

Kankaanpään valokuvaamo Kata Rotsten tarjoaa MLL jäsenkorttia näyttäville -10% normaalihintaisista tuotteista, esimerkiksi lapsi- tai perhekuvauksista